Často kladené dotazy

Na této stránce shromažďujeme odpovědi na otázky, na které se často ptáte.

  1. Jak změnit termín nebo počet osob v hlídači?
    1. Není potřeba rušit starý a zakládat nový hlídač. Každý email obsahuje editační odkaz, který vede na stránku, kde provedete a uložíte potřebné změny.
  2. Jak zrušit hlídač ubytování, pokud už jste využili některé ze zaslaných nabídek?
    1. Na konci každého emailu najdete odkaz, kterým deaktivujete stávající hlídač.
  3. Nepřišel mi voucher na slevový pobyt, co dělat?
    1. Je nutné kontaktovat přímo slevový portál, kde byl pobyt zakoupen. Na SvětUbytování.cz zobrazujeme pouze ucelený přehled slev od slevových portálů. Koupě probíhá přímo na některém z nich.
  4. Jak upravit nebo zrušit rezervaci?
    1. Ubytování v ČR - Nejrychlejší způsob je oznámení změny přímo hotelu. Kontakt na něj máte z předešlé komunikace s ním, nebo ho najdete na konci emailu, který Vám byl doručen ihned po odeslání poptávky/rezervace.
    2. Ubytování v zahraničí - Všechny změny lze provést přímo na administrační stránce rezervace. Odkaz na ni nalaznete opět v potvrzovacím emailu.


Na co se chcete zeptat?