Často kladené dotazy
Na této stránce shromažďujeme odpovědi na otázky, na které se často ptáte.
- Jak změnit termín nebo počet osob v hlídači?
- Není potřeba rušit starý a zakládat nový hlídač. Každý email obsahuje editační odkaz, který vede na stránku, kde provedete a uložíte potřebné změny.
- Jak zrušit hlídač ubytování, pokud už jste využili některé ze zaslaných nabídek?
- Na konci každého emailu najdete odkaz, kterým deaktivujete stávající hlídač.
- Nepřišel mi voucher na slevový pobyt, co dělat?
- Je nutné kontaktovat přímo slevový portál, kde byl pobyt zakoupen. Na SvětUbytování.cz zobrazujeme pouze ucelený přehled slev od slevových portálů. Koupě probíhá přímo na některém z nich.
- Jak upravit nebo zrušit rezervaci?
- Ubytování v ČR - Nejrychlejší způsob je oznámení změny přímo hotelu. Kontakt na něj máte z předešlé komunikace s ním, nebo ho najdete na konci emailu, který Vám byl doručen ihned po odeslání poptávky/rezervace.
- Ubytování v zahraničí - Všechny změny lze provést přímo na administrační stránce rezervace. Odkaz na ni nalaznete opět v potvrzovacím emailu.